Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Abramova L$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Abramova L. 
Method of dynamic traffic management at a railway crossing [Електронний ресурс] / L. Abramova // Автомобильный транспорт. - 2016. - Вып. 38. - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2016_38_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.584 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Pyatikop V. O. 
Cerebrospinal fluid composition after duraplasty with different substitutes in early and late postoperative periods (an experimental study) [Електронний ресурс] / V. O. Pyatikop, A. V. Kravtsova, Y. G. Sergiyenko, L. P. Abramova // Ukrainian neurosurgical journal. - 2019. - Т. 25, № 4. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unkhj_2019_25_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 534.063 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Abramova L. 
Dynamic control over traffic flow under urban traffic conditions [Електронний ресурс] / L. Abramova, V. Shyrin, H. Ptytsia, S. Kapinus // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2020. - № 4(3). - С. 34-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2020_4(3)__5
Розглянуто вирішення актуальних питань підвищення ефективності дорожнього руху у великих містах. Основна проблема руху у великих містах полягає у зниженні пропускної спроможності вулично-дорожньої мережі (ВДМ) і збільшенні непрогнозованого часу пересування. Визначено, що основною причиною зниження пропускної спроможності ВДМ є наявність заторових режимів руху та формування "ударної хвилі" за її поширення в бік транспортного потоку (ТП), що рухається назустріч. Для вирішення означеної проблеми проведено моделювання динаміки зміни параметрів ТП на підставі виявлення особливості формування "ударної хвилі" у щільному потоці. Отримана аналітична залежність темпу зміни щільності за складних умов руху на перегоні надає можливість визначити місце утворення "ударної хвилі" для попередження її виникнення. Тоді як найбільш поширені методи впливають лише на усунення транспортних заторів, що збільшує транспортну затримку. Для ліквідації заторового стану на перегонах вуличної мережі запропоновано впровадження динамічного управління дорожнім рухом. Доцільність наведеного типу управління доведено шляхом моделювання впливу зміни швидкості руху ТП на інтенсивність. Теоретичні моделі динаміки ТП розроблено для ділянки ВДМ довжиною 1500 м. Результати модельного експерименту на перегоні міста довжиною 380 м підтвердили адекватність моделі. Отримані результати підтверджують можливість зменшення інтенсивності на підході до затору шляхом зменшення швидкості руху. Саме такий спосіб управління дорожнім рухом впливає не на фронт "ударної хвилі", а на її кінець, для запобігання затору. Результати дослідження впливають на підвищення пропускної спроможності мережі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.078 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Bilovol O. M. 
Functional condition of kidneys in patients with arterial hypertension in combination with type 2 diabetes mellitus [Електронний ресурс] / O. M. Bilovol, I. I. Kniazkova, O. M. Kirienko, N. V. Kuzminova, V. O. Golovachova, D. O. Kirienko, L. P. Abramova // Світ медицини та біології. - 2022. - № 2. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/S_med_2022_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.932 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського